Jumaat, 16 Disember 2016

BUNGA MANGGA


Bila menulis hal bunga mangga terbayang semua perihal musim kahwin kahwan ni. Punya mencari dengan bantuan gugel taip "bunga mangga" tidak nampak kelibat pun so bunga mangga dan suruh betulkan "bunga manggar". Baru saya tahu rupanya kita sebut bunga mangga rupanya "bunga manggar". Ilmu baru bagi saya dan anda jika anda juga baru tahu mcm saya.


Tahniah buat kekawan blogger atau kekawan atau pembaca atau terbaca tulisan saya yang tahun ni atau baru baru ni membina masjid. Alhamdulillah, barakah hendakNya. Mohon pendapat, pembaikpulih atau nilai naik baik majukan lagi blog saya dan hasil penulisan saya.

Barakallah..
Tahniah..
Congratulation..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular