Isnin, 20 Mei 2013

Serius Sikit

Assalamualaikum.

 
" Ehsan Tuan Guugey "

Terpanggil menulis sesuatu. Ianya untuk tatapan umum. mengurangkan beban di hati dengan cuba meluahkan. lama tidak menapak di sini. ya, agak lama.maaf kalau komitmen aku tidak seperti dulu. sudah tidak segigih sebelum ni. aku bukan lagi blogger tegar yang kau, kau dan kau kenal seketika dulu. bukan aku tak cuba luangkan masa tapi hasilnya? beginilah jadinya. malas dan lansung tiada bernafsu untuk menghupdate blog. sumpah aku kecewa.setiap pagi bila aku terjaga. aku selalu ingin buat yang terbaik untuk orang yang aku sayang. tapi pernahkah kau terpikir adakah dia hargai semua kebaikan kau pada dia? apatah lagi pengorbanan. aku dah penat sebenarnya. dan aku ingin berhenti berpikir benda yang aku rasa tak berbaloi untuk aku. kau pahamkan?

Kekadang aku hairan kenapa sesetengah manusia ni suka menghukum tanpa sebab tertentu. kau yakin dengan cara berdiam diri boleh puaskan hati kau? terpulang. kan bagus kalau aku boleh menduga hati orang. boleh baca satu persatu. tapi aku manusia biasa. memang mustahil lah kan.takde perasaan nak mengarang panjang panjang. risau bertambah emosional. kenapa mesti serius dari kebiasaan? malam ni kau memang aneh Pak Cik penulis. Selamat malam. Moga hari esok lebih baik dari semalam.

          Tidoo Dulu... ZzZZzzZZ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular