Sabtu, 30 November 2013

Biarlah Dia

Assalamualaikum..


Saya memberi salam.. Macam dalam pengcetus Ummah kata, orang kita selalu malas, apa kata kita terbalikkan perkataan malas menjadi SALAM.. Ayuh sebarkan salam dan senyum..



Tengok gambar saya pinjam dari En. Google, ala nak sign in blogspot pun kena pakai akaun googlekan, BETULKAH GOOGLE SUDAH BELI NOKIA. Dengar kata 10% sahaja. Terkenang hp nokia saya dulu E71 dibeli orang dengan cara hutang dan kini lesap.. Al Fatihah buat saya.. Berbalik pada gambar, pelbagai reaksi bila.. Meh saya buat kira-kira kejap..

UKE ---> UMNO = U kuasa dua. U ke UMNO

Benarkah? Yup,bukan nak politik di sini. Cuma nak pesan...


Jangan, tidak tidak BOIKOT UKE (USTAZ KASSIM ELIAS) sebab, Nabi kata
lihat apa dikatanya bukan siapa yg berkata. Jadi, KALAU DAH JODOH.. pasaiapa boikot. Nampaknya kita memilih ilmu mana kita nak dengar. Dakwah beliau, rancangan beliau, kata kata beliau selagi tak bertentangan dengan Al Quran dan AS Sunnah tiada alasan kita boikot. Bukan memihak kepadanya cuma sebagai INSAN YANG WARAS, perlu WARASKAN fikiran kita..


SENYUM, NO KOMEN atau TAK SUKA. Apa apa pun hanya pendapat saya.. Jangan marah saya.. Kbai. Wsalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular