Sabtu, 3 Oktober 2015

HOBI

Assalamualaikum & Bismillahir Rahmanir Rahim.. [12.31 A.M ~ AHAD]

Sengaja nampak canggih sikit, siap masa dan hari lagi. Biasalah, buat pengetahuan semua yang membaca, waktu dan tarikh dipaparkan oleh blogspot ni kurang betul (mohon blogspot jangan sekat saya) dan jangan marah saya semua sebab masa masa ini saya bercerita berkenaan hobi. Nak tanya sikit, ada sesiapa yang tengok Kamen Rider Fourze tv7 setiap sabtu dan ahad pukul 11.00 pagi kita geng lagi. Saya minat sangat. Itulah hobi saya, kumpul mainan.

 

Mungkin pos ini agak membosankan namun itulah hakikatnya setiap dari kita mempunyai kegemaran yang bebeza. Lihat sahaja blog saya diupdate pada waktu begini walhal mungkin dikalangan kita sudah lelapkan mata. 24 jam kita sama namun aktiviti kita berbeza, amat amat berbeza. Selamat malam pembaca. Wa'AllahuAlam..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular