Khamis, 16 Jun 2016

BUKAN TAK NAK PAYUNG

Bismillahirahmanirahim.. Payung menjadi terkenal secara populariti yang semakin meningkat di zaman kini.  Walaupun cuaca panas hujan jarang jarang namun payung tidak pakai pada musim panas sering disebut sebutkan. Persoalanya benarkan ada yang ingin meminjam payung di rumah saya?

Susah saya nak hurai maksudnya yg tepat nampaknya saya kena dapatkan buku Saudara Baharuddin Bekri jugalah. Jika nanti saya sudah beli dan baca saya akan share dengan anda dan panjangkan pos ini. Jumpa Lagi.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular