Sabtu, 12 November 2016

KITA KITA SAMA SAMA


 Assalamualaikum & Bismillah

 Sedikit perkongsian. Sekarang dah tahun 2016, masih ada manusia yg cakap dekat aku
' kenapa tengok wwe, kan berlakon semua tu, tipu ja! '

Dude. Sumpah Wallahi aku tahu and acknowledge sangat lah semua tu berlakon. Start dari tahun 2000 lagi aku darjah 2, zaman WWF sampai WWE , apply, collect mainan wrestlers, poster, dari zaman tu dah aku tahu WWE tu berlakon. 

Lain orang lain passion , dah passion aku tengok manusia kena pukul dengan tukul, baling patah meja, martial art, kena jackhammer atas stage and etc. Tahu la berlakon. Tu suri hati mr pilot drama tv3 bagai, berlakon gak, cuma xdak live event and Rock Bottom neelofa. Tu je. 

Sama macam kalau aku tengok kamen rider. Minat dekat superhero yang
jenis camtu.Variety and Pro-Child sikit lah. Tak payah argue la kenapa tak logik ni tak logik raksasa. Dahtu semua marvel DC infinity stone memang logik lah? Sebab ada kat wayang?
Entertainment n passion memang wajib berkait. Sebab tu aku tak pelik kalau ada manusia sampai nangis2 tengok drama tak kisah la tv3 ke drama gusti ke drama kamen rider ke. 

Benda benda ni side sahaja dalam hidup, just for entertainment dalam hidup. Benda ni akan jadi tak hiburan atau keseronokkan kalau wujud manusia yg bukan lawyer tapi suka sungguh debat argue benda tidakpayah argue. 

So just enjoy the effort and entertainment from them. Jangan lupa appreciate and enjoy our own passion. Allah jangan lupa.

Note:
' tengok gusti boleh tapi jangan buat dekat adik'
' collect mainan tu jangan sampai tak makan' - mom

Maaf,bahasa agak santai dan bersahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular