Isnin, 20 Januari 2014

Banyak Terlepas

 
MAAFKAN SAYA..

Assalamualaikum, bertangguh itulah saya. Banyak entry yg sepatutnya masuk dalam blog ini saya terSKIP. Khilafnya saya walhal dulu kalau saya baca balik sayalah antara terdahulu mengeluarkan entry terbaru padabila menjelang bulan baru. Ini saya terlepas..
 
Antara ENTERY yang saya NO ENTERY SECARA tak sengaja..
 
- MALAM TAHUN BARU
- AZAM BARU SAYA
- MAULIDUR RASUL S.A.W



Amat-amat khilaf. Terdengar suara blogger lain di bangunan sebelah atau tingkat atas dan bawah. RILEKSLAH BRO, bukan mati pun. Takpelah anda tidak memahami saya kerana saya LAMPUNEON yang terbakar sekian lama belum cukup DANA untuk mengantikannya. InsyaAllah akan datang entery blog ini akan lebih meriah..

HARAP MAAFKAN SAYA!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular