Jumaat, 13 November 2009

Katakan tidak kepada FACEBOOK ( BOIKOT!!! BOIKOT!!!)


Assalamualaikum w.b.r..


Hari ini blogger "lampuneonmu" ingin mengajak dan menyeru kepada semua umat Islam terutamanya meningkatkan kebencian kita kepada golongan yang Allah S.W.T laknat dan golongan ini juga yang telah banyak melakukan kerosakan bumi dan merekalah juara mengingkari perintah Allah serta telah banyak membunuh para Anbiya.. Golongan yang Ana maksudkan ialah  Yahudi di laknat Allah.. Kini propanganda mereka yang telah menyebarkan hendonisme dan sekarang mengasaskan "Facebook" yakni saya panggil "mukabuku".. hehehe Kelakarkan punyanya "Mukabuku" ???

Ana nak bawakan satu pertikan akhbar di sini.. Tajuknya "Israel intip maklumat orang Islam menerusi Facebook" Perhg.. Gerun Ana dengar.. Selamat membaca...
Dubai - Pasukan perisikan Israel dipercayai menceroboh maklumat sulit orang ramai, terutama pengguna Arab dan Islam dalam Facebook bagi mendapatkan maklumat berharga mengenai individu tersebut. Pendedahan terbaru itu diperoleh menerusi sumber-sumber dipetik sebuah majalah, Isreal Magazine, di Perancis.

Pencerobohan maklumat peribadi dalam web jaringan sosial itu bertujuan untuk menganalisis aktiviti dan memahami corak pemikiran mereka. Pendedahan tersebut ternyata menjejaskan rahsia kerajaan Israel dan hubungan diplomatik Tel Aviv manakala duta Israel ke Paris menuduh majalah tersebut sengaja menghasilkan maklumat sulit sedia ada kepada pihak musuh( Islam).
Aktiviti risikan Israel itu terbongkar pada Mei 2001, kata profesor psikologi di Universiti Provence, Gerrard Niroux. " Ini adalah rangkaian perisikan yang dicipta ahli psikologi Israel yang cuba menggoda belia dunia Arab, terutama di negara yang terletak dalam konflik Israel-Palestin dan Amerika," katanya.

Niroux turut memberi amaran kepada pengguna lelaki yang menggunakan Facebook untuk mencari teman wanita kerana aktiviti intipan akan menjadi lebih dengan mengunakan golongan tersebut.

So, gerukan??  Meh sama sama kita fikir..
Dulu masa rakyat palestin di bedil teruk oleh Isreal Lakantullah.. Kita boleh je boikot semua barang Yahudi dan siap ada senarai lagi barang termasuk dalam boikot.. Hebat kita waktu tu.. Hebat sungguh sehinggalah Yahudi terganggu dan terjejas produknya.. Kita "Boikot Facebook" takkan tak boleh?? Boleh ke tak ni?? Kita Islam kene bersatu barulah orang lain gerun.. Bukanlah gerun gaya "The Hulk" tapi kita ada kelebihan kita dan kelebihan kita doa sebagai senjata, Allah sentiasa bersama-sama orang beriman dan akhirnya setiap orang ada tugas dakwah yang adalakala boleh jadi fardu Ain' dan boleh jadi Fardhu Kifayah.. Kita adalah penyambung dakwah Baginda Rasulullah.. Nak dapat Syafaat Baginda nanti kita wajib menyambung Dakwah Baginda..Tak kisahlah sebesar mana pun usaha kita, yang penting ada usaha.. Seorang sikit lama lama banyak.. Takbir!!!!  Allahuakbar...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular