Rabu, 2 Jun 2010

Sempurna Sudah atau Hancur Sudah (Isu 2)




 
Pemimpin "bisu" mula bersuara

                                           
Misi Keamanan Gaza yang dibawa oleh Sukarelawan-Sukarelawan termasuklah negara Malaysia yang menaiki kapal "MAVI MARMARA" ke sempadan Gaza belum pun tiba di destinasinya tetapi sudah ditawan oleh Rejim Zionis. Bila ini berlaku pelbagai pihak mula resah termasuklah pihak berwajib. Berginikah keperihatinan kita? Selalunya bila ia melibatkan rakyat Malaysia mulalah kita nak bertindak. Rupanya bagus juga rakyat biasa bertindak kerana selepas itu mulalah pemimpin nak bertindak. Tapi, dunia kini mula bersatu dan Rejim Zionis mula goyah. Pemulaan yang baik untuk melihat Rejim Zionis berundur. PBB mula buat kerja, negara-negara yang mula benci pada Yahudi mula berkerjasama. Obama pun dah mula "sedih". Sama samalah kita lihat Rejim Zionis berundur dari Palestien seperti mana Rasulullah menghalau Yahudi dari Yatrib.

 Terus Seru Boikot Produk Dana Terbesar Yahudi
 

Banyak lagi minuman yang sedap dan enak di Malaysia ni. Tak matikan kalau tak minum coca cola? Kalau tak mati jadi kerananya orang lain mati.



Di Malaysia kita ada Petronas. Hijau lagi lambangnya. Kenapa masih mahu ke Shell? Minyak di isi, liternya sama jer harga.. Sokonglah yang tempatan. Boikot Yahudi!!!


"Malaysia is A Planet Of Food" inilah gelaran yang diberi oleh pelancong luar negara dan ada yang tertarik ke Malaysia kerana makanannya.Tapi MCD juga kita nak pergi. Nak makan? Apa yang sedapnya? Seperti Makan daging saudara sendiri sahaja padahal burger di warung tepi rumah yang harganya RM1.90 lagi sedap.

Dan disaat kita ni berkobar-kobar marah pada Yahudi. Di saat kita mengadakan perhimpunan membantah dan menyuarakan ketidakpuashati kita kepada mereka. Tepi ada yang tak perasaan Lambang MCD dengan segan tak malunya tertampal kat depan cermin kereta kita. Tanda "MCD Delivery" lah konon. Itu tanda boikot ke sokong tu? Usah berialah kata marah pada Yahudi kalau belum kita tahu apa yang sepatutnya kita buat untuk menunjukkan tanda protes kita. Ibarat orang kata "Di sini kita beramal di sana kita buat onar".

Kita Lemah? Kita Tak Mampu Buat Apa Apa

Jangan pernah ada sesiapa kata kita lemah. Jangan pernah cabul mulut kata kita tak mampu buat apa apa. Allah jadikan kita sebaik-baik manusia. Allah jadikan Islam agama kita agama satu satunya diredhai. Allah jadikan doa kita sebagai senjata yang mampu menandingi apa sahaja perkakasa "Senjata". Perbanyakkanlah doa Qunut Nazilah. Letakkan Allah di leher-leher Yahudi Laknat. Sudah masanya kita berubah, buka mata dan sudah masanya kita sensitif dan bangkit!!!!

TAKBIR!!!!

Allahu akhbar!!! 7*

Aku Selama Benci Yahudi!!!! 

Doalah kepada Allah, maka Allah memperkenankan doamu..
Doa Qunut Nazilah

Maksudnya :


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular