Rabu, 20 Julai 2011

Hati dimiliki


Apa ??? Hatiku sudah dimiliki? Benar.. Semua hati hati Manusia sudah di miliki.. Pernah dengar pemilik hatiku selain Allah Dan Rasul? Pernah bukan.. Di situ pemilik hati kita ialah Allah dan Rasul semestinya.. Lepas tu siapa lagi pemilik hatiku (awak)? Kalau saya peribadinya mama saya dan ayah saya.. Begitu juga kamu semua.. Bagi yg anak yatim atau yatim piatu data minta maaf kalau buat anda tersentuh..

Jika ada yg bertanya sama ada hatimu sudah berpunya? Jawablah bahawa sudah lama hati saya dimiliki.. Mesti mereka terkejut.. Jawablah Allah sudah letakkan jodoh bagi setiap orang.. Siapa dia? Namanya? Orang mana? Tak perlu kuartir.. Cakap saja saya sudah berpunya.. Orangnya cantik/hensem.. Soleh/solehah.. Beragama Dan nyatalah apa apa yg baik.. Itu tidak bermakna anda menipu tapi anda menjaga dirimu dan ianya doa doa agar kamu peroleh apa yg kamu mahu.. Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular