Jumaat, 15 Julai 2011

Kalau..

 

Novel.. Bila muqadimmah bicaranyanya novel maka sayalah pengemarnya dan saya tahu rakan rakan lain juga mengemarkannya.. Namun bila saya sebut novel saya terasa sangat sedih dan sayu.. Sebenarnya saya sudah sampai masa berhenti daripada meneleaah novel.. Sayukan? Sedih juga hati saya.. Namun kerna terpaksa.. Aku berhenti baca novel.. Itulah.. Namun terasa sangatlah sayang nak buang.. Apatah lagi bakar.. Jadi saya ingat kalau ada yang berminat bolehlah beritahu saya dan insya-Allah novelnya dalam keadaan yang elok dan saya akan jualkan dengan 25% -30% discout dari harga asal..

Jika berminat : 

Nyatakan tajuk novel keluarga PTS, Kaki Novel, Telaga biru dan mesej ke nombor 0134135425 (24 hours) atau ymkan ke shah_daei7@yahoo.com
                    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular