Isnin, 1 Julai 2013

Bangla Jatuh CInta, Ini Tak Biasa


Bismillahir rahmanir rahim..

Hari ini aku jumpa 'Bangla' yang asyik usung gambar muslimat berpurdah. Pergh, syok 'Bangla' itu asyik 'usha'(tengok) gambar itu sambil terbeliak biji mata sambil tangan asyik pegang sesuatu yang menjijikkan.

Kalau hendak cerita, kesimpulannya disini. Yang berpurdah sepatutnya jaga, jangan bertabarruj dengan purdah kalian itu. Celak sepapan 'boh'(letak) di mata, itu tidak kira bedak letak di dahi
itu. Bila peluh nampak saja air peluh jadi putih, kantoi bedak, hehe.

Bila sudah jadi sampai tahap itu, akhirnya gambar anda pun jadi bahan pemuas nafsu 'Bangla'. Ish ish ish, alahai lah 'Bangla', 'Bangla' betul. Kurangkanlah 'upload' gambar peribadi yang berbentuk pelik-pelik. Ala-ala 'Giomi' lah sangat, bukan tidak boleh, pergilah dengan kecomelan anda itu, tapi comel untuk diri sendiri sajalah. Tidak perlulah 'upload-upload'. Purdah itukan tandanya anda sangat menjaga maruah dan diri anda.

Tahniah pada yang niqobis yang baik-baik itu, tindakan anda pasti membawa balasan yang baik di akhirat nanti. InsyaAllah. Cuma yang tidak berapa hendak baik itu, cubalah untuk jadi baik-baik lagi ya. Tapi anda lagi bagus dari yang tidak tutup langsung.
Cuma aku takut akhir zaman ini maksiatnya dalam bentuk yang seperti pahala.

Faham?
Kalau tidak faham, buat-buat tidak tahu sudahlah ya.


VIA : Ibnu Sobr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular