Sabtu, 21 Ogos 2010

Go-A-Head-Do-A-Stunts


Aku terpaksa akur
Itu yang sudah tertulis buatku

Huhhh, penatnya 5 pancainderaku
Ku mahu ke-5 nya tenang dan rehat bersamaku

Otakku termengah mengah semput
Go A Head katanya.. Apakah daya..
Ku tak mampu.. Katanya lagi, Go A Head..

Aku fikir dia tak faham melayu kott (ngee~)
Aku berbahasa orang puteh i can't.

Dia tanya lagi Why
Aku jawab dalam bahasa Orang Puteh lagi Why me

Dia kata sambil berbisik You are the choosen!!! 
Mungkin benar katanya..  Aku terpilih.. 

Dalam hatiku meluah sendiri..
Aku terpilih sebagai bakal Daei..
Dia mencelah tajam ~ Go A Head Do A Stunts 

May Allah blessing Me!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular