Ahad, 6 November 2011

Tersekima Sendiri


Awan yg mengkaburi semesta
menyampaikan pesan kesunyian kanda sendiri
kesepian yangg menyelubungi hari hari ku
disajikan doa doaku mengiringmu bila rindu
Yang menanti kau datang dan pergi seperti mimpiku dongenganku
sayup kedengaran derita rindu membias
di sisi cuping,di setiap corong, lorong, yang lohong
benar!!! Aku tak bohong,bila hati kian merindu..
Aku ingin sayu merindu, Aku ingin sendiri menunggu, Aku ingin mendoa sayu
Agar Allah tidak bebankan aku apa yang kau tak mampu hadapi..
Rasa semangat dan lain dari biasa..

Dari kejauhan ucap rindu namun dalam hati benci..

P/S : Emosi umpama besi tak lapuk dihujan tapi tiada hujan mampu tergugat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular