Khamis, 15 April 2010

Satu Lagi Pembongkaran (Umat Islam Sila Buka Mata)

(Lambang Dajjal, Illuminiti dan Freemasonary)

APAKAH DI SEBALIK LOGO MU ?

Di sebalik nama dan pencapaian hebat mereka di persada dunia dan memiliki sokongan tak berbelah-bahagi dari penyokong mereka di seluruh dunia, tersimpan pelbagai unsur-unsur kesyaitanan, masonik dan mind control (kawalan minda).

Dana kelab-kelab berkenaan yang terlalu banyak menjadi misteri kerana dikaitkan dengan Freemason yang membiayai kelab-kelab tersebut.
Pemilik Manchester United, Malcom Glazer merupakan seorang warga Amerika

Syarikat yang berbangsa Yahudi yang sangat memusuhi Islam. Dia dikatakan membiayai sebuah pertubuhan Yahudi di Israel yang bertujuan membela pendatang-pendatang haram Yahudi di Palestin.

APA ITU DAJJAL, ILLUMINITI DAN FREEMASONARY ?

Dajjal

Dalam ajaran Islam, Dajal (b. Arab: الدّجّال al-dajjāl "pembohong, penyamar") ialah suatu makhluk jahat yang akan muncul sebelum Hari Kiamat. Dalam ajaran Kristian, Dajal dikenali sebagai Antichrist.
"Dajal" adalah kata Arab lazim, digunakan dalam kata "nabi palsu". Tetapi "Al-Dajal", dengan rencana pasti, merujuk kepada "Si Penyamar", satu pembohong spesifik akhir-masa. Ia adalah layak untuk nota yakni istilah Al-Masih Ad-Dajal (Bahasa Arab untuk "Si Masih Palsu") adalah terjemahan berkait dari istilah Suryani "Meshiha Deghala", dimana telah menjadi kosa kata lazim dari Timur Tengah selama lebih 400 tahun sebelum penurunan al-Quran, melalui Peshitta (dimana menggunakan istilah ini sebalik dari Greek "antichristos").

Illuminiti

Illuminati (kata jamak dari bahasa Latin illuminatus,“enlightened” ) adalah sebuah nama yang dihubungkan dengan beberapa kelompok, secara historical dan modern, baik itu nyata ataupun tak nyata.Dalam bahasa Arab pula ia di sebut “An-Nuraniyin atau Pemegang Cahaya”. Illuminati bermaksud sebuah pemerintahan Iblis (Lucifer) sebagai pemerintahtunggal dunia). Secara historic, illuminati secara specific dihubungkan dengan (Bavarian) illuminati, sebuah secret society pada era enlightenment yang didirikan pada 1 Mei 1776(independent day july 4, 1776), bekerja secara diam-diam, Negara per Negara, dan akhirnya menguasai seluruh dunia.

Illuminati mencakupi organisasi-organisasi international seperti the Trilateral Commission, the Council on Foreign Relations, the Bilderbergers, the Club of Rome, Freemasons.

Pada zaman modern illuminati menerangkan apa yang ada dibalik New World Order(NWO). Banyak pemerhati konspirasi teori percaya bahwa illuminati adalah masterminds dari kejadian-kejadian yang menuju kepada “Satu Kerajaan Dunia”.

New World Order dihubungkan dengan konspirasi menyangkut sebuah kelompok rahsia yang memiliki kekuasaan, bersumpah untuk menciptakan sebuah pemerintahan dunia menggantikan penguasa-penguasa melalui political finance, social engineering, mind control, dan fear-based propaganda.

Freemasonary 

Terdiri daripada perkataan free yang bermakna merdeka dan mason yang bermakna tukang bangunan. Freemason dan Freemasonary ertinya tukang bangunan yang merdeka. Mereka adalah kelompok yang menerima Mason, sebuah organisasi rahsia dengan ritual dan tanda pengenal mereka. Muncul pada akhir abad ke 16 dan berkembang abad 17. Freemasonary hidup dalam beragam bentuk di seluruh dunia, dengan keanggotan yang di perkirakan sekitar 5 juta orang, 480.000 anggota berada di inggris, skotlandia, dan irlandia, sedangkan hampir 2 juta anggota berada di amerika.



KAITANNYA DENGAN LOGO MU ?


Dari segi logo dan warna tema mereka yang menyimpan pelbagai unsur Masonik, Kesyaitanan dan kawalan minda. Warna merah sebagai warna tema mereka di mana di dalam kepercayaan puak kafir penyembah syaitan, warna merah melambangkan ‘warna rasmi’ bagi syaitan itu sendiri.



Perkataan MASON boleh didapati secara tersembunyi dan tersirat pada logo ini. Selain itu, selalunya Manchester United dibahasakan sebagai MAN U di mana Manu merupakan Dewa bagi masyarakat Hindu. Sekali lagi unsur agama paganisme selain Ra diterapkan dalam logo ini.



Perkataan MAN U itu jikalau ditambahkan setiap angka yang mewakili huruf tersebut, kita akan dapati angka 13 pada hasil tambah akhir nombor berkenaan.

Contoh:


M=13 A=1 N=14 U=21

1+3+1+1+4+2+1=13


Jika kita abaikan MA pada Manchester (yang mana MA bermaksud MASON) huruf N,C, H,E,S,T,E,R juga boleh mendapat angka kesukaan penyembah syaitan.


E dan R

Bold

E=5, R=18


18-5 =13


N,C,H,E,S,T


N=14 C=3 H=8 E=5 S=19 T=20


1+4+3+8+5+1+9+2+0=33

Ia merupakan darjat tertinggi dalam Freemason di mana ahli yang ada darjat 33, meyembah syaitan dalam ritual mereka.

Bagaimana Logo "Muslemeen United" ?


Bagaimana orang Islam terfikir buat logo ini? Siapa nak jawab ni? Adakah ini akibatnya kita hanya mampu meniru tanpa mengetahui apa yang ditiru benar atau tidak?

Wa'Allahu'alam..

3 ulasan:

  1. benda mcm nie pun nak jadi isu ke? aduy banyak lagi isu len bro.. pasal man utd pun jadi masalah ke bro? typical malay minded! kalau nak banned komen aku nie banned lah tapi seriously man utd is only a football club not the agent of freemasonry or watever it is

    BalasPadam
  2. tah..aku bkn la pnyokong MU tp kan klau smua bnda ko nk pikir cm ni ssh la..

    BalasPadam
  3. ANEH2 AJA COIN MALAY ADA YG BERLAMBANG ISRAEL ?

    BalasPadam

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular