Rabu, 7 Januari 2015

DI TEMPAT SAYA



CATATAN MATLUTFI

BISMILLAHIR RAHMANIR RAHIM

Assalamualaikum. Baru hari ini nak pegang buku ini. Dapat hampir sebulan dah beli online namun belum bayar. Hari ini bayar hari baru nak baca sipnosisnya. Pelikkan beli online, buku hampir sebulan dalam tangan tapi belum bayar. Kesilapan saya juga sebenarnya. Sekali tu saya nampak orang jual tapi buku malas nak beli online risau keadaan buku tak memuaskan bila sampai. Tapi saya nak cuba sekali tapi tak sangka akak tu pos dulu sebelum saya bayar kerana beberapa hari lepas saya order (belum sempat bayar) saya ada hal namun buku sampai dulu sebelum saya balik ke tanah air saya.


Lupakan pasal buku di atas jika belum milikinya sila dapatkan segera. Komen saya belum boleh komen sebab belum baca lagi. Nak ulasan InsyaAllah nanti saya ulaskan. Mood membaca kurang sekarang ni.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular