Rabu, 29 Februari 2012

Setahun Lepas Tak Lama Lagi

 

( DI MASJID NABAWI BERSAMA TETAMU ALLAH)

 

(SUASANA SELEPAS SOLAT ISYAK DI MASJID NABAWI)

 
 (BERSAMA TETAMU ALLAH DGN SATU NEGARA SATU TUJUAN)


ramainya tetamu Allah

Bersama seorang akhy

Alhamdulillah Tahun lepas saya telah menjejak dan menjadi tetamu Allah.. Insya-Allah tahun ni famili saya, ibu bapa dan 3 orang adik saya akan mengerjakan umrah pada 14 hb mac 2012 selama 15 hari.. Sehubungan dengan itu, saya menjemput Tuan Puan, Dato' Datin, Ustaz Ustazah, Sahabat sahabiah, rakan taulan, rakan kenalan dan semua untuk majlis kesyukuran famili saya pada 2 hb mac 2012, majlis akan bermula dengan solat fadhu Maghrib berjemaah hinggalah penutupan majlis.. sekian.. Insya-Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular