Rabu, 15 Februari 2012

'Surat Cinta" Dari Kakak Parking

 

'Surat Cinta' yang tak mengenal siapa.. Benar ke macam tu? Surat cinta ini hanya mengenal orang awam sahaja. Kitalah orang awam ni.. Ayoo wat duit fulus manyak manyaklah macam ni.. Mungkin di negeri negeri tertentu tidak berpeluang mendapat 'surat cinta' daripada kakak dan Abang Abang parking berbilang bangsa namun hati boleh bikin panas kalau satu hari sampai berkali kali terima ini surat tau. 

Wah, blogger you rock la beb? Melayu chinise style gitu.. Amboi, orang yang berjalan pun boleh geleng kepala tengok.. Mak bedah, Cik Kiah dan Mak Jah serta Abang Derus dan Pak Long semam pasti pun kata bikin panas kalau 'Surat Cinta' ini diedar tanpa batasan dan tanpa perjudisnya.. Orang sekarang macam ni ka? Mana mana pun hanya fikir 'wang' sahaja.. Betul, sikarang hidup bukan macam dulu. Sikarang hidup susah bukan macam dulu. Sikarang ni not RM 10  itu mana ada apa apa.. Ayoo, top up sikijap saja sudah habis..

P/S : Mengenang nasib anak cucu walaupun belum berumah tangga akan datang dengan hal hal yang susah susah yang dilakukan orang senang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular