Khamis, 9 Februari 2012

Arghhh masuk lalat kang

 

Arghhh.. Arghhh.. Amboi, nak marah pi mai hentam sape? Arghhh kejap kejap kenapa ada triple h?  Tak tipu perasaan tak arghhh <---- hhh.. Mai tengok kejap..

 

Arghhh yang ni ka?

atau

]

Arghhh dinisbahkan kepada triple H

Atas gambar hiasan sahaja. Semua Abang Google beri pinjam tanpa izin. Karang Abang Google akan pinjam satu gambar lagi. Gambar tak menceritakan apa apa bahkan saya nak cerita ni. Saya seakan akan suka dan sokong cerita cerita p.ramlee. Tak jemu tengok cerita p.ramlee ada yang kata macam tu seolah olah p.ramlee berjasa untuk menegur masyarakat dari segenap lapisan masyarakat agar faham hidup ini.

Antara babaknya
 "Kalau marah nanti kena jual!!"

Maaf beri kredit lebih kepada Allahyarham p.ramlee namun kredit patut diberi kepada Rasulullah s.a.w. kerana dari celik mata hingga tutup mata Rasulullah tinggalkan sunnahnya untuk kita amalkan dan dapat pahala buat diri kita..

Sambung cakap pasal arghhh. Saya cuma nak pesan satu je tentang arghhh ni yakni janganlah marah tak bertempat. Banyak dah kes akibat marah banyak perkara yg tak diingini berlaku. Saya belek surat khabar dan belek belek lagi khabar ngeri.. Cuba anda belek surat khabar ngeri ni..

Abang Google beri pinjaman plus plus :


Cuma pesannya " Don't try this at home "

1 ulasan:

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha

Tegaknya Islam kerana Islam Satu-satunya Agama Yang Allah Redha
Letakkan Al-Quran sebagai Panduan Hidupmu dan As-Sunnah sebagai gaya hidupmu

Antum/Antuna semua (ukhwah fillah)

Artikel - Artikel Popular